الخميس، 17 نوفمبر 2011

كله يرفع ايده


هناك 9 تعليقات:

rona ali يقول...

ههههههههههههههه ايه دة بيجد ولا هزار

Unknown يقول...

ههههههههه والله اعرف فين اللجنة وانا اروح علطول

ينسون البسيط يقول...

rona ali

دا بجد وهزار
هههههه
يعني لو بجد حترشحيني
ولا حتقوليلي بقا ايه برنامجك
واروح اتوسط لحد معرفه عشان يعملى اي برنامج علي قناة دريم ولا علي المحور
واشغلي تحت ايدي كام خريج جديد
يطفحوا الدم عشان يجيبولى موضوعات ساخنه
وانا بالعافيه اقرا الكلمتين ال علي الورق
عشر دقايق يتخللهم نص ساعه اعلانات
واجي اخر الشهر اخد يادوب نص ولا تلات ارباع مليون

لالالا .. مجهود كبير اوي اوي دا عليا
انا مرشح نفسي ومن غير برنامج..بلطجه كدا

ينسون البسيط يقول...

mena
يارب اقدر دايما ادخل البسمه فى قلبك

واكون جدير بالثقه دي دايما

rona ali يقول...

انا عمرى ماقولت برنامج الا لو مكنتش اعرف الشخصيه او عرفت افكارها

بس اقولك ريح نفسك من دة تعب وخليك كدة تمام ^_^

Unknown يقول...

ههههههههههههههههههههههههه

Bent Men ElZman Da !! يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامده رمز الباكيت دى

EL pRiNcEssA يقول...

هههههههههههههههههههههههههههه

nona elsha3nona يقول...

خير فين برنامج ينسون الانتخابي كده ينفع يعنى